سمنان جام قهرمانی دارت بزرگسالان کشور بانوان را در خانه نگه داشت

سمنان جام قهرمانی دارت بزرگسالان کشور بانوان را در خانه نگه داشت
پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی استان سمنان و در سرای ورزشکاران شهرستان شاهرود برگزار شد با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی ،در این مسابقات و در مجموع رقابتهای انفرادی و دوبل تیم سمنان با ۱۱۷ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت،تهران با ۹۰ امتیاز دوم شد و اصفهان با ۷۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش انفرادی "عسل عوض زاده" عضو تیم ملی جوانان دارت ایران از سمنان با اقتدار هرچه تمامتر به عنوان قهرمانی دست یافت، منا فرهنگ از تهران دوم شد و زینب دوالفقاری از اصفهان و مهتاب صادقی از کهکیلویه و بویر احمد مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رقابتهای بخش دوبل تیم دونفره استان سمنان متشکل از عسل و مهشاد عوض زاده دو عضو تیم ملی جوانان دارت ایران به عنوان قهرمانی رسید،تیم دونفره تهران متشکل از مژگان رحمانی و منا فرهنگ دوم شد و تیم اصفهان متشکل از دو ملی پوش جوان خود یعنی فاطمه صفی و فاطمه کریمی و تیم خراسان رضوی متشکل از نجمه سادات ابراهیمی و راحله کریمی در جایگاه سوم مشترک ایستادند. مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور "محمدحسین فاضلی" دبیر انجمن دارت کشور، مهندس "مهدی میرزاییان" نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس امور استانهای کشور،"مهدی شایسته" سرمربی تیم ملی بزرگسالان، "حمیدرضا مومنی" سرمربی تیم ملی جوانان، "جابر قمی" رییس انجمن دارت کارگران کشور، "مجید محمدی" رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود و اعضای کمیته فنی و برگزاری مسابقات انجمن دارت ایران متشکل از پژمان وثوق، مهدی سلیمی، محمدرضا فراهانی، مهدی نداف و مهدی مسگر برگزار شد.
در خلال این مراسم "عسل عوض زاده" قهرمان انفرادی و دوبل این مسابقات در اقدامی شایسته و قهرمانانه دو مدال طلای خود را به استادش در تیم ملی جوانان یعنی حمیدرضا مومنی تقدیم کرد.
در پایان این رقابتها ضمن اهدای جوایز قهرمانان، از تیم اصفهان به عنوان جوان ترین تیم مسابقات با هدایت مسعود نجفیان به عنوان رییس کمیته دارت شهرستان اصفهان و خانم بهناز قربانی به عنوان نایب رییس کمیته دارت این استان و سرمربی تیم تقدیر شد.
همچنین از تیم دوبل شهرستان شاهرود متشکل از خانمها مریم یوسفی ومعصومه لشگری به عنوان پدیده این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

۱ دی ۱۳۹۷ ۰۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.