اعلام برنامه های تیم های ملی فوتسال زیر20 سال و بزرگسالان

اعلام برنامه های تیم های ملی فوتسال زیر20 سال و بزرگسالان
رئیس دپارتمان کمیته فوتسال برنامه تیم های ملی فوتسال زیر20 سال و بزرگسالان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان کمیته فوتسال در خصوص برنامه تیم ملی فوتسال زیر 20 سال گفت: با توجه به صعود این تیم به مرحله نهایی و میزبانی شهر تبریز در مرحله نهایی، کلیه اقدامات مربوط به این تیم در حال انجام است تا تیم ملی با اجرای برنامه های کادر فنی، بتواند مراحل آماده سازی خود را برای حضوری پر قدرت در مرحله نهایی بازیهای زیر 20 سال فوتسال آسیا پیش ببرد.
وی گفت: 12 کشور در مرحله نهایی زیر 20 سال آسیا حضور خواهند داشت. بر همین اساس طبق درخواست کادر فنی و پیگیری هایی که در حال انجام است، قرار شده تا در فروردین ماه تیم زیر 20 سال روسیه به تهران سفر داشته باشد و دو بازی دوستانه با ملی پوشان ایران برگزار کند.
وی گفت: از سوی چین تایپه نیز یک دعوت نامه دریافت کرده ایم که قرار است تورنمنت فوتسال با حضور 4 کشور  تایلند، ژاپن، چین تایپه و ایران برگزار شود. اقدامات مربوط به این تورنمنت نیز در دستور کاریمان قرار دارد.
رئیس دپارتمان کمیته فوتسال گفت: از نیمه دوم دیماه  قرار است تا تمرینات تیم ملی زیر 20 سال در مرکز ملی فوتبال آغاز شود تا بازیکنان آمادگی لازم را برای شرکت در مرحله نهایی رقابتهای زیر 20 سال آسیا کسب کنند.
یارمحمدی در پایان درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: این تیم نیز تمرینات خود را از دهه دوم دیماه آغاز می کند و در بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم  صربستان برگزار خواهد کرد. این دو بازی در روزهای 15 و 16 بهمن ماه برگزار  می شود.

۱ دی ۱۳۹۷ ۰۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.