دیدار رئیس کمیته داوران کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا با شهنازی

دیدار رئیس کمیته داوران کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا با شهنازی
رئیس کمیته داوران کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی با شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛چان چیونگ رئیس هنگ کنگی کمیته داوران تنیس روی میز آسیا و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این کشور که به منظور برگزاری دوره بین المللی داوری تنیس روی میز به ایران سفرکرده است ضمن حضور در کمیته ملی المپیک  با مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته دیدار و گفت و گو کرد .
در ابتدای این دیدار شهنازی ضمن خیر مقدم به رئیس کمیته داوران تنیس روی میز آسیا ابراز داشت:کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از فدراسیون تنیس روی میز داشته و بدون تردید حضور مدرسان بین المللی در تهران باعث رشد بیش از اندازه این رشته علاقه مند در کشور خواهد شد.
وی در ادامه  ضمن تاکید بر عضویت چان چیونگ در کمیته ملی المپیک هنگ کنگ ابراز امیدواری کرد تا در آینده شاهد همکاریهای بیشتر دوجانبه میان کمیته های المپیک  و فدراسیون های دو کشور بخصوص در زمینه پیشرفت رشته تنیس روی میز  باشیم .
سپس رئیس کمیته داوران تنیس روی میز آسیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران ابراز داشت:تنیس روی میز ایران طی سالهای اخیر رشد خوبی داشته است و کنفدراسیون آسیا و کمیته داوران آن این آمادگی را دارد تا همکاری خوبی برای حمایت و پیشرفت تنیس روی میز بخصوص در بحث داوری ایران داشته باشد.

۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.