در آکادمی ملی المپیک برگزار شد؛کارگاه بررسی مسائل فنی المپیاد استعدادهای برتر هاکی

در آکادمی ملی المپیک برگزار شد؛کارگاه بررسی مسائل فنی المپیاد استعدادهای برتر هاکی
صبح امروز و با حضور سرپرست فدراسیون هاکی در آکادمی ملی المپیک، کارگاه بررسی مسائل فنی المپیاد استعدادهای برتر هاکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر هاکی که اوایل آذرماه 1397، توسط فدراسیون هاکی و در دو بخش پسران و دختران (رده سنی 12 تا 15 سال) برگزار شد، فدراسیون هاکی به دلیل اهمیت سنین پایه به جهت بررسی مشکلات پیش آمده در جریان برگزاری این المپیاد و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری هر چه با شکوه تر رویدادهای از این دست در آینده، کارگاهی را با حضور کلیه عوامل و مسئولین فنی و اجرایی فدراسیون هاکی برگزار کرد.
تدریس این کارگاه که صبح امروز و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، بر عهده حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون هاکی بود که شرکت‌کنندگان در ابتدا ضمن تجزیه و تحلیل و بررسی مشکلات پیش آمده در جریان مسابقات، با رویکرد فدراسیون در برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و همچنین هماهنگی کلیه عوامل برگزاری و شرح وظایف ایشان در رویدادهای پیش‌رو آشنا شدند.
 در ادامه، شرکت‌کنندگان کارگاه که همگی از مسئولین داوران، مسئولین فنی و سرپرستان کل مسابقات فدراسیون هاکی بودند، راهکارها و پیشهادات خود را در خصوص برگزاری مسابقاتی از این دست، به مسئولین فدراسیون ارائه کردند.
شایان ذکر است، حسن اباذری سرپرست فدراسیون هاکی از حاضرین در کارگاه ذکر شده بود که نقطه نظرات خود را در خصوص نحوه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و راه‌های برون رفت از مشکلات فنی پیش‌آمده در این المپیاد را به شرکت کنندگان ارائه کرد.

۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۶:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.