پاشا وحدتی:شانس زیادی برای کسب مدال شنای تیمی چهار در صد متر گوانگژو داریم

پاشا وحدتی:شانس زیادی برای کسب مدال شنای تیمی چهار در صد متر گوانگژو داریم
شناگران برای کسب مدال در بازیهای آسیایی گوانگژو نیاز به اردوی برون مرزی بیشتری دارند تا بتوانند ضمن افزایش آمادگی خود فاصله شان را با شنای جهان کم کنند.

پاشا وحدتی، رکورد دار شنای 50 متر آزاد ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:بعد از بازیهای داخل سالن آسیا استراحت کوتاهی داشته و سپس تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی از سر گرفتیم ولی با توجه به اینکه تا شروع بازیهای آسیایی گوانگژو مسابقات مهمی نداریم بالطبع این تمرینات نمی تواند برای موفقیت ما در آسیا کافی باشد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا احساس نمی شود شنا برای رشد نیاز به مربی خارجی دارد می گوید: مربیان حال حاضر تیم ملی شنا از سطح فنی خوبی برخوردارند ولی اگر یک کمک مربی خارجی که شناگران خوبی در عرصه جهانی تربیت کرده باشد در کنار مربیان ما باشد بد نیست و می تواند به رشد ملی پوشان در اردو کمک کند.
وحدتی در پایان تصریح کرد:اگر چه در قسمت انفرادی هنوز فاصله زیادی برای کسب مدال  در بازیهای آسیایی داریم ولی در قسمت تیمیم بخصوص در چهار در صدمتر آزاد می توانیم ضمن صعود به فینال مسابقات ،مدال بازیهای گوانگژو را کسب کنیم البته این امر بستگی به حضور ملی پوشان در اردوهای برون مرزی دارد که نباید از آن غافل بود.

۴ بهمن ۱۳۸۸ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.