به میزبانی هیات قایقرانی استان قزوین؛ مسابقات کاپ آزاد کانوپولو پیشکسوتان با برتری تیم مازندران برگزار شد

به میزبانی هیات قایقرانی استان قزوین؛ مسابقات کاپ آزاد کانوپولو پیشکسوتان با برتری تیم مازندران برگزار شد
مسابقات کاپ آزاد کانوپولو پیشکسوتان به میزبانی هیات قایقرانی استان قزوین و با برتری تیم مازندران روز گذشته 16 آذرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، کاپ آزاد کانوپولو پیشکسوتان با حضور تیم های مازندران، گیلان، قزوین و منتخب پیشکسوتان روز گذشته 16 آذرماه به میزبانی هیات قایقرانی استان قزوین برگزار شد.
این مسابقات در رده سنی بالای 35 سال برگزار شد. محسن دشتی، احسان قمی، مهدی مهدی پور مقدم، هادی طالب پور و علیرضا قهاریان در تیم مازندران، امیر بدری، علی گلی، ساسان آبسالان، سمیع دژفرور، راستین رخساری و علیرضا نوری زاده در تیم گیلان، همایون خیراندیش، مهدی عابدزاده، اشکان صیادی، مجید معتمدی و علی احمدی در تیم قزوین و اکبر رحیمی، بهزاد رحمانی، مهران قزلباش، عمران غلامپور، بهزاد نیک امجد، علیرضا آبش زاده و مرتضی محرابی در تیم منتخب پیشکسوتان پارو زدند.
در این رقابت ها ابتدا تیم ها به صورت دوره ای با یکدیگر مسابقه دادند. مازندران 5 بر 1 گیلان را برد، تیم منتخب 3 بر 2 قزوین را پشت سر گذاشت، مازندران 8 بر 1 تیم منتخب را از پیش رو برداشت، قزوین 3 بر 2 گیلان را شکست داد، مازندران 5 بر 2 بر قزوین غلبه کرد و گیلان 4 بر 3 تیم منتخب را برد.
بر این اساس تیم های مازندران و قزوین به عنوان 2 تیم برتر در رقابت فینال به مصاف هم رفتند و در پایان مازندران با برتری 6 بر 2 عنوان قهرمانی را کسب کرد.

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.