ناظم الشریعه: با برنامه ریزی قصد داریم که به موفقیت برسیم

ناظم الشریعه: با برنامه ریزی قصد داریم که به موفقیت برسیم
سرمربی تیم فوتسال ایران گفت:مثل تورنمنت‌های قبلی قهرمانی را کسب و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد ناظم‌الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:  قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال متعلق به مردم ایران است. بعد از لغو بازی با برزیل و تورنمنت قزاقستان تیم ملی تصمیم گرفت در تورنمنت اسلواکی شرکت کند. خوشبختانه تمرینات خود را برای حضور در این تورنمنت برگزار کرده و از طرفی دیگر لژیونرهای تیم ملی در یکی دو هفته قبل از برگزاری این تورنمنت به ما اضافه شدند.
 ناظم‌الشریعه درباره بازی‌های تیمش در این تورنمنت گفت: در بازی اول به خوبی توانستیم رقیب دیرینه خود روسیه را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهیم. این تیم همیشه درجدول رنکینگ دنیا بالای سر ما بود. بعد از شکست و قهرمانی در این تورنمنت توانستیم یک پله در دنیا صعود کنیم.
وی گفت: در بازی دوم مقابل تیم جوان و بی‌تجربه اسلواکی قرار گرفتیم و ما شناخت کافی از بازیکنان این تیم نداشتیم. البته در این مسابقه کنترل بازی در دست تیم ایران بود اما به خوبی نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه بیان کرد: با یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز قهرمانی شدیم اما هدفی که از روز اول کادر فنی در این تورنمنت دنبال می‌کرد آماده نگاه داشتن تیم ملی بود و برای ما پیروزی و قهرمانی مهم نبود. همانطور که گفتم مهم آمادگی تیم ملی بود. امیدوارم بتوانیم همیشه برنامه‌ریزی‌های منظم و بهتری برای تیم ملی داشته باشیم.

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.