میرعمادیان:کشتی گیران خوبی در ولادی قفقاز حضور دارند

میرعمادیان:کشتی گیران خوبی در ولادی قفقاز حضور دارند
مصطفی میرعمادیان سرپرست تیم اعزامی به رقابت های بین المللی آلانز روسیه گفت: مراسم قرعه کشی و وزن کشی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه، ساعت 6 عصر دیروز جمعه در تمامی اوزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی وی ادامه داد: این در حالی بود که مسئولان برگزاری قبل از ما از تمامی کشورها امضاء گرفتند که وزن کشی فقط در یک روز برگزار شود و ما وقتی متوجه شدیم اعتراض خودمان را اعلام کردیم که چرا قوانین اتحادیه جهانی را تغییر دادید و آن ها گفتند که ما از تمامی تیم ها نظر خواهی کردیم.
میرعمادیان تصریح کرد: در ادامه اعتراض خود به آن ها گفتیم که شما می توانید ساعت مسابقات را تغییر دهید اما قوانین اتحادیه جهانی را نمی توانید تغییر دهید که نماینده اتحادیه جهانی که روس زبان بود اعتراض ما را قبول نکرد و گفت که من از اتحادیه جهانی کشتی برای این کار استعلام گرفتم در ادامه ما به بخشنامه ارسالی استناد کردیم و گفتیم که اگر از قبل می گفتید از کشتی گیرانی استفاده می کردیم که شرایط وزن کشی بهتری داشتند. بهرحال این مسابقات با شرایط جدید برگزار می شود چراکه سایر کشورها زیر برگه را امضاء کردند، اما اعتراض ما پا برجا است.
وی در مورد سطح مسابقات اظهار داشت: روس ها در این مسابقات با تمامی نیروهای خود آمده اند چراکه قرار است سه نفر برتر این رقابت ها در جام یاریگین شرکت کنند و استخوان بندی تیم روسیه از همین رقابت ها تشکیل می شود.
میرعمادیان افزود: گرجستانی ها هم با همه قهرمانان جهان و المپیک خود حضور دارند و کشورهای دیگر مانند آمریکا، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان و سایر کشورها با تیم های پرقدرت آمدند چراکه جایزه دلاری در این مسابقات است و می خواهند از این جایزه بهره مند شوند.
مربی سازنده استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کشتی گیران مان در این مسابقات با تمام توان به میدان بروند و در کشتی هایشان موفق باشند.

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.