دکتر قراخانلو:آکادمی ملی المپیک آماده برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان و داوران بازی‌های الکترونیک است

دکتر قراخانلو:آکادمی ملی المپیک آماده برگزاری دوره های آموزشی ویژه مربیان و داوران بازی‌های الکترونیک است
صبح امروز و در نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک با متولیان ورزش‌های الکترونیک، در خصوص برگزاری المپیاد ورزش‌های الکترونیک ایران بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این نشست، دکتر قراخانلو ضمن معرفی مختصری از امکانات و تجهیزات آکادمی ملی المپیک گفت: ما در این مجموعه و با در نظر گرفتن ابعاد ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و همچنین ابعاد بین‌المللی که وجود دارد، آمادگی این را داریم تا در زمینه‌های ارتقاء دانش علمی مربیان و داوران بازی‌های الکترونیک، با انجمن ورزش‌های الکترونیک همکاری کنیم.
در ادامه این نشست، محمد یعقوبی رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک و دکتر مهدی رسولی از اعضای هیأت رئیسه این انجمن، به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های انجمن و همچنین مسابقات بازی‌های الکترونیک پرداخته و پیشنهاد برگزاری "المپیک ورزش‌های الکترونیک" را مطرح کردند.
همچنین در پایان این نشست مقرر شد آیین‌نامه و دستورالعمل برگزاری این مسابقات تنظیم و در جلسه بعدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
گفتنی است علاوه بر دکتر قراخانلو، محمد یعقوبی و دکتر رسولی، دکتر حمید آقا علینژاد مشاور تخصصی آکادمی ملی المپیک، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش و دکتر مرجان صفاری سرپرست مرکز مدیریت ورزشی آکادمی و همچنین مریم احمدی نماینده بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، در این جلسه حضور داشتند.

۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.