حرفهای ملی پوشان سبکهای آزاد کاراته پیش از اعزام به ژاپن

حرفهای ملی پوشان سبکهای آزاد کاراته پیش از اعزام به ژاپن
اعضای تیم ملی سبکهای آزاد کاراته که به منظور حضور در مسابقات بین المللی ژاپن، روز پنج شنبه هفته جاری عازم شرق دور می شوند، پیش از رفتن از شرایط آمادگی خود گفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، تیم ملی کاراته سبکهای آزاد قرار است روز پنجشنبه 15 آذر ماه برای شرکت در رقابتهای بین المللی عازم ژاپن شود. گفت و گوی روابط عمومی فدراسیون کاراته با اعضای تیم اعزامی به این رقابتها را در ذیل می خوانید.
یوسف دولت شاه نفر اول وزن منهای 65 کیلوگرم که 22 سال دارد و اهل خرم آباد است و 3 طلا از مسابقات بین المللی سبکی و کارگران جهان را در کارنامه دارد در مورد وضعیت آمادگی اش گفت: خداراشکر تمرینات خوب و منسجمی را پشت سر گذاشته ام و با روزانه 3 وعده تمرین آماده هستم.
وی افزود: اولین بار است که در اردو حضور دارم و برای اولین بار هم به مسابقه ای در ژاپن می روم. برای کسب مدال طلا می روم و امیدوارم بتوانم در ژاپن بر روی سکوی اولی قرار بگیرم.

محمدآقامحمدی دیگر نماینده این وزن که 23 سال دارد، گفت: 3 سال است در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کنم. سال 93 و 94 اول شدم، اما اردویی برگزار نشد و اعزامی هم در کار نبود. سال 95 به دلیل آسیب دیدگی ای که داشتم نتوانستم درمسابقات انتخابی شرکت کنم. اما امسال موفق شدم به مقام دومی برسم و به اردوی تیم ملی راه پیدا کنم.
وی افزود: از زمان برگزاری انتخابی 2 ماه تا اعزام به ژاپن فرصت بود و در این مدت با انجام تمرینات کاراته، بدنسازی و هوازی به آمادگی خوبی رسیدم و امیدوارم از رقابتهای جهانی با دست پر بازگردم.
آقامحمدی در مورد سطح مسابقات بین المللی ژاپن گفت: در این مسابقات تا به حال شرکت نکرده ام و شناختی ندارم اما قطعا رقابت در ژاپن سخت خواهد بود و امیدوارم بچه های تیم عملکرد خوبی داشته باشند و موفق ظاهر شوند.

یوسف رسولی نفر اول وزن منهای 75 کیلوگرم که اهل شهرری است و 23 سال دارد، گفت: با تمریناتی که انجام داده ام وضعیت خوبی دارم و از لحاظ فنی، تکنیکی و قدرت بدنی در شرایط خوبی هستم. قبل از برپایی اردو هم روزی 2 جلسه تمرین داشتم.
وی با اشاره به اینکه برای دومین بار است در اردوی تیم ملی حضور دارد، افزود: در دوره گذشته عازم صربستان شدم و به مدال طلا دست یافتم و امیدوارم امسال هم با روحیه خوبی که دارم و تمریناتی که انجام داده ام و انرژی مثبت در پیکارهای ژاپن نتیجه مناسبی بدست آورم.
رسولی در مورد رقابت بین المللی ژاپن گفت: مسابقه در ژاپن سخت خواهد بود و استرس خاص خودش را دارد، به هر حال این کشور مهد کاراته است و با رقابتهای دیگر فرق دارد.
وی در پایان گفت: از زحمات مربیان تیم ملی که زحمت زیادی در راه آماده سازی ام کشیدند تقدیر و تشکر ویژه ای دارم.

اسماعیل عسگری دیگر کاراته کا وزن منهای 75 کیلوگرم بود که 29 سال داشت و اولین سال حضور در اردوی تیم ملی را تجربه می کرد. او در مورد وضعیت بدنی اش گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در تهران و مشهد پشت سر گذاشتیم و آماده حضور در مسابقات هستیم.
وی افزود: پیش از این 3 بار در مسابقات بین المللی سبکی شرکت کرده ام که حاصل آن یک طلا و 2 نقره بوده است.
عسگری ادامه داد:هیچ شناختی از مسابقات ژاپن ندارم و حریفانم را هم نمی شناسم اما با تمریناتی که انجام داده ایم امیدوارم با توکل بر خدا مزد زحماتمان را در ژاپن بگیریم.

مهرداد رمضانی کاراته کا وزن 75+ کیلوگرم تیم ملی که 30 ساله و اهل تهران است در مورد وضعیت آمادگی خود اینگونه گفت: شکر خدا از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: بار تمرینی و فشار تمرینات بالا وبه روز بود و بچه ها با توجه به آمادگی ای که به واسطه تمرینات قبلی خود داشتند و با تمریناتی که در این اردوها انجام دادند آماده تر شدند و روحیه آنها هم بالاتر رفت.
رمضانی با اشاره به اینکه از سال 93 در اردوی تیم ملی حضور داشته و در دوره گذشته در صربستان به مقام دومی رسیده است، گفت: در رقابتهای جهانی سبکی که در تایلند برگزار شد در وزن آزاد به میدان رفتم و به مدال رسیدم. در ژاپن هم دو بار در مسابقات سبکی شرکت کرده و هر 2 بار به مدال برنز دست یافتم اما در این دوره از رقابتها تاکنون شرکت نکرده و شناخت چندانی هم از حریفان ندارم.
وی گفت: اگر خدا بخواهد و مشکلی پیش نیاید همه بچه ها از نظر روحی و بدنی شرایط خوبی دارند و انشاالله با دست پر و بهترین مدال به کشور بازمیگردند.

سیدمجتبی دژپسند دیگر نماینده این وزن که 32 سال سن دارد، گفت: از سال 93 روی سکوی قهرمانی و عضو تیم ملی بوده ام اما مسابقات بین المللی ژاپن اولین دوره حضورم است و نفرات حاضر در مسابقات همه کیوکوشین کار هستند.
وی افزود: با تمریناتی که انجام داده ام برای کسب مقام اولی به ژاپن می روم و انشااله روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

امیر علی پور نفر سوم این وزن که 23 ساله است و در اردوی آماده سازی تیم ملی به سر می برد، گفت: برای افزایش دانش و آشنایی با جو اردوهای تیم ملی، در اردو حضور دارم و تاکنون2 مرحله اردوی اماده سازی را زیر نظر مربیان پشت سر گذاشته ایم و بچه ها آمادگی مناسبی دارند.
وی افزود: تا به حال تنها در 5 دوره مسابقات کشوری شرکت کرده ام و تجربه بین المللی ندارم.
علی پور گفت: برای تمام نفرات اعزامی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم دست پر از مسابقات بازگردند.

مسابقات بین المللی ژاپن 18 آذرماه در شهر اوزاکا برگزر می شود.







تاریخ  ارسال:دوشنبه 12 آذر 1397 - 12:56

کد:59543-1397


    
        
                        




    آدرس: تهران - میدان مادر - خیابان رازان جنوبی - ورزشگاه شهید کشوری - - فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

ساعات کار فدراسیون  : شنبه الی چهارشنبه : 00: 8 لغایت 16:00      پنج شنبه : تعطیل     

© کلیه حقوق خبری و تصویری این سایت متعلق به فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران می باشد. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

           
                      

۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.