هوگوپوشان کشورمان بر سکوی نخست جهان ایستادند/ هت‌تریک قهرمانی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان

هوگوپوشان کشورمان بر سکوی نخست جهان ایستادند/ هت‌تریک قهرمانی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان
در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان 2018، مردان تکواندوکار کشورمان با کسب 3 مدال طلا و یک برنز موفق شدند بر سکوی قهرمانی جهان بایستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان با حضور 25 کشور از روز پنجشنبه- 8 آذرماه به میزبانی "ریو دو ژانیرو" برزیل آغاز و بامداد امروز (دوشنبه - 12آذرماه) به پایان رسید.
مردان تکواندوکار کشورمان با کسب 3 مدال طلا و یک مدال برنز موفق شدند برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت نمایند.
تیم روسیه با 2 مدال طلا، یک نقره و سه برنز نایب قهرمان شد؛ چین با یک مدال طلا، 3 نقره و یک برنز بر سکوی سومی ایستاد و مراکش با یک طلا و یک برنز عنوان چهارمی را کسب کرد.
حمیدرضا صدری، محمد کاظمی، هادی تیران‌ولی‌پور، امیرمحمد بخشی، رامین حسین‌قلی زاده، عرفان ناظمی، عرفان حیدری و محمدرضا اینانلو ترکیب تیم کشورمان را تشکیل داده بودند که صدری، کاظمی و بخشی بر سکوی قهرمانی ایستادند و هادی تیران ولی پور نیز مدال برنز را کسب کرد.
همچنین محمدرضا زوار عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت ها را کسب کرد و حمیدرضا صدری نیز عنوان فنی ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.
هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.
گفتنی است؛ افتخارآفرینان کشورمان ساعت 10 صبح روز چهارشنبه - 14 آذرماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد ایران می شود.

۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.