با دعوت از سوی فدراسیون جهانی؛اعزام دو جودوکار برترکشورمان به مسابقات مسترز چین

با دعوت از سوی فدراسیون جهانی؛اعزام دو جودوکار برترکشورمان به مسابقات مسترز چین
صبح امروز سعید مولایی و محمد محمدی بریمانلو دو جودوکار ایرانی که از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات مسترز چین دعوت شده اند، همراه با دیگر ملی پوشان این تیم در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی جودو که از روز جمعه دوم آذرماه اردوهای آماده‌سازی خود را زیر نظر محمد منصوری سرمربی این تیم و در تهران آغاز کرده‌اند، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
منصوری درباره این اردو گفت: تمرینات تیم ملی جودو از ابتدای هفته و در دو بخش بدنسازی و تمرینات فنی در آکادمی ملی المپیک و مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری است. این مرحله از اردوهای ملی پوشان جودوکار تا 21 آذرماه ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی جودو، مسابقات مسترز چین را آخرین رویداد فدراسیون جهانی جودو در سال 2018 عنوان کرد و گفت: برترین جودوکاران دنیا طبق رنکینگ فدراسیون جهانی (16 نفر اول در هفت وزن) و در دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی جودو دعوت شده‌اند که از تیم ایران محمد محمدی‌بریمانلو در وزن منفی 73 کیلوگرم و سعید ملایی در وزن منفی 81 کیلوگرم برای حضور در این رویداد مهم بین‌المللی که از امتیاز المپیکی نیز برخوردار است اعزام خواهند شد.
لازم به ذکر است بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، سعید ملایی با ۶۶۹۳ امتیاز در وزن خود نفر نخست و محمد محمدی بریمانلو هم با ۲۸۹۱ امتیاز جایگاه دهم را در وزن خود در اختیار دارند.
گفتنی است علاوه بر محمد منصوری، آقایان محسن ذکریا، ذکریا مرادی و آندره شتر‌بابین ازبکستانی به عنوان مربی و دکتر حمید آقاعلی‌نژاد به عنوان مربی بدنساز کار هدایت این تیم را بر عهده دارند.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی جودو به شرح زیر است:
جواد فرج‌پور، علی امینی، علیرضا خجسته، محمدرضا صدیقی، ایمان نیک‌اقبال، سعید ملایی، حمیدرضا ملک‌زاده، پوریا شکری، سید‌مهرداد زمانی، سعید طاهری، حسین خلیفه، رضا رضایی، جلال مهجوب، جواد مهجوب، محمد محمدی‌بریمانلو، حامد رشیدی، مهدی فتحی‌پور، تورج چناری، محمد عباس‌نژاد، قاسم نوری‌زاده و ابوالفضل محمودی.
شایان ذکر است مسابقات جودو مسترز چین، طی روزهای ۲۴ و ۲۵ آذرماه در شهر گوانگژو چین برگزار خواهد شد.

۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.