شایزنهوا رییس چینی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در مقام خود باقی میماند

شایزنهوا رییس چینی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا در مقام خود باقی میماند
اعضا هیئت رئیسه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا طی دو روز پیاپی در پوکت تایلند تشکیل جلسه دادند و به بحث و برسی مسائل مختلف این کنفدراسیون پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این جلسه که عصر شنبه سوم آذرماه خاتمه یافت شایزنهوا رییس چینی کنفدراسیون که از قهرمانان نامی سالهای دور جهان میباشد ادامه فعالیت خود حداقل تا سال ٢٠٢١ را اعلام نمود. پیش از این شایعاتی مبنی بر ترک زودهنگام نامبرده بدلیل مسئولیت جدیدش در اتحادیه های کارگری کشور چین بر سر زبانها افتاده بود ، لیکن در این جلسه وی با اعلام ادامه مقتدرانه فعالیت خود به شایعات خاتمه داد.

در جلسه مزبور همچنین نحوه برگزاری مسابقات مقدماتی المپیک ٢٠٢٠ توکیو مورد برسی و تصویب قرار گرفت . افشین بدیعی نایب رییس ایرانی کنفدراسیون آسیا که در ١٨ سال گذشته مدیریت توسعه تنیس روی میز قاره را نیز برعهده داشته طی نطق مفصلی به شرح فعالیت ها و دست آوردهای گروه توسعه در این مدت پرداخت. در پایان این نطق نامبرده مورد قدردانی و حمایت قاطع و کامل  اعضا هیئت رییسه خصوصا شایزنهوا  قرار گرفت و از وی خواسته شد فعالیتش را در این حوزه ادامه دهد.
پس از پایان جلسه آقای تونی یو دبیرکل هنگ کنگی کنفدراسیون طی تماس تلفنی مشروح تصمیمات مهم جلسه را به اطلاع شاهرخ شهنازی قائم مقام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا رساند.

۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.