سومین گردهمایی قاره ای ورزشکاران آسیا برگزار شد

سومین گردهمایی قاره ای ورزشکاران آسیا برگزار شد
نخستین روز از سومین گردهمایی قاره ای ورزشکاران آسیا در توکیو برگزار شد ضمن بررسی چگونگی حضور ورزشکاران در بازیهای المپیک، نمایندگان کمیته برگزاری بازیهای المپیک 2020 گزارش کاملی در خصوص اقدامات انجام شده برای میزبانی مطلوب این بازیها ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سعید حسنی پور نائب رئیس کمیسیون ورزشکاران ضمن بیان این مطلب ابراز داشت : روز نخست این گردهمایی در خصوص شرایط حضور ورزشکاران در قبل،حین برگزاری و در پایان بازیهای المپیک بحث و تبادل نظر شد و حتی در این باره از نمایندگان کمیسیون ورزشکاران دیگر کشور نیز نظر خواهی گردید.
وی ادامه داد:کمیسیون وررزشکاران IOC  و OCA به دنبال آنست تا با نظر خواهی از نمایندگان کشورهای دیگر شرایطی را ایجاد کنند تا ملی پوشان در ایام برپایی بازیها بدون کوچکترین مشل و دغدغه ای بتوانند به تمرینات و مسابقات خود بپردازند. همچنین اعضای کمیته برگزاری  المپیک 2020 ژاپن به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری بازیها پرداختند که در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام موارد متعددی را اعلام کردند که بخش عمده ای از نشست روز نخست به این موضوع پرداخته شد.در ادامه کوجی رییس کمیسیون ورزشکاران آسیا که قهرمان پرتاب چکش المپیک  نیز به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های  انجام شده پرداخت.
وی ادامه داد: همچنین در خصوص ورزش پاک تاکیدات بسیاری شد و یکی از بحثهای مهم این نشست بود.
سومین گردهمایی ورزشکاران آسیا طی روزهای سوم و چهارم آذرماه در توکیو برگزار و کیمیا علیزاده و سعید حسنی پور از سوی کمیسیون ورزشکاران در این نشست حضور داشتند.


۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.