بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی جهان؛ چین دومین حریف تکواندو کشورمان

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی جهان؛ چین دومین حریف تکواندو کشورمان
تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در نخستین دیدار گروه خود در مسابقات قهرمانی تیمی جهان 2018، موفق شد تیم آذربایجان را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال 2018 با حضور 8 تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت 8:30 (به وقت تهران) امروز (شنبه - سوم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه خود با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شده بود که در نخستین دیدار به مصاف تیم آذربایجان رفت و موفق شد با نتیجه 66 بر 58 این مبارزات جذاب را به پایان برساند.
سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند.
نمایندگان کشورمان در ادامه باید با تیم‌های چین و ازبکستان مبارزه کنند.
دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی حساب خواهد شد.
هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.
گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۶:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.