نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام روز جهانی کودک؛یکی از بهترین مسابقاتی که دیده بودم برگزار شد

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام روز جهانی کودک؛یکی از بهترین مسابقاتی که دیده بودم برگزار شد
چارز ویلت گفت: رقابت های بین المللی کشتی روز جهانی کودک یکی از بهترین مسابقاتی بود که دیده بودم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛چارز ویلت نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک با بیان این مطلب افزود: مسابقات جام کودک یکی از بهترین مسابقاتی بود که تا به حال دیده بودم چراکه از نظر نظم و کیفیت برگزاری در سطح بسیار بالایی بود.
وی ادامه داد: یکی از مواردی که بسیار به چشم می آمد کادر اجرایی این مسابقات بود که هرکدام به وظایف خود مسلط بودند و برگزاری این مسابقات در قیاس با سایر تورنمنت های دیگر بسیار بهتر بود.
داور المپیکی آفریقایی جنوبی اظهار داشت: عملکرد چهار داور خانم بین المللی کشتی ایران در این مسابقات خوب بود، ضمن اینکه داوران ایرانی این رقابت ها نیز کاملا بی طرف قضاوت کردند و فقط آبی و قرمز را می شناختند.
ویلت در مورد سطح این مسابقات خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی ایران تشکر می کنم که به رده سنی پایه توجه بسیاری دارد و با توجه به این نظم عالی و زحمات زیادی که برای این مسابقات کشیده می شود، امیدوارم کشورهای دیگر استقبال خوبی در سال های آتی از این مسابقات داشته باشند و این رقابت ها با تعداد بیشتر تیم های خارجی برگزار شود.

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.