عسکری: از فینال گرندپری درس‌های بزرگی گرفتیم

عسکری: از فینال گرندپری درس‌های بزرگی گرفتیم
فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان گفت: از این مسابقات درس‌های بزرگی گرفته و تجربه خوبی کسب کردیم؛ به امید خدا در ادامه سعی می‌کنیم این موارد را اصلاح کرده و نماینده شایسته‌ای برای ایران در رویدادهای آینده باشیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛فینال مسابقات گرندپری در سال 2018 از روز گذشته (پنجشنبه – یکم آذرماه) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد؛ تیم ملی‌تکواندو کشورمان که با کارشکنی میزبان نتوانست طبق برنامه به مسابقات اعزام شود با ترکیبی 4 نفره در این رویداد حضور پیدا کرد و توسط سجاد مردانی موفق به کسب مدال برنز شد.
فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان در خصوص این رقابت‌ها گفت: فینال مسابقات گرندپری رویداد ویژه ای است که با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان برگزار می‌شود و یک لحظه غفلت می تواند نتیجه را عوض کند. تمرینات خوبی را برای حضور در این رقابت ها پشت سر گذاشتیم و می‌دانستیم که مسابقات سخت و سنگینی را پیش‌رو خواهیم داشت.
عسکری با اشاره به مبارزات تکواندوکاران بیان کرد: رقابت‌های نزدیکی را شاهد بودیم و بسیاری از بزرگان تکواندو جهان از راهیابی به فینال بازماندند. نمایندگان ایران نیز نتیجه را به تکواندوکارانی واگذار کردند که یا به فینال راه پیدا کرده و یا موفق به کسب مدال شدند؛ به دنبال توجیه نیستیم و می‌بایست به قدری آمادگی کسب کنیم که توانایی رویارویی با هر حریفی را داشته باشیم.
سرمربی تیم‌ملی تکواندو اینطور ادامه داد: از این مسابقات درس‌های بزرگی گرفته و تجربه خوبی کسب کردیم؛ به امید خدا در ادامه سعی می‌کنیم این موارد را مد نظر قرار داده و تیمی قوی‌تر و منسجم‌تر را آماده نماییم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران در رویدادهای آینده باشیم. امیدوارم هم ما و هم بچه‌ها درس‌هایی که از این مسابقات گرفته شد را فراموش نکنیم و در مسابقات آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. برای خانلرخانی و تیم شهرداری ورامین نیز در مسابقات قهرمانی تیمی جهان آرزوی موفقیت می کنم.

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.