"فارس" فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان شد

"فارس" فاتح مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان شد
پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان در رده سنی بزرگسالان که به میزبانی منطقه آزاد اروند و در شهرستان آبادان برگزار شد با قهرمانی تیم "فارس" به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی،این رقابتها با حضور 112 دارت انداز از 25 استان کشور و در قالب 29 تیم در دو بخش انفرادی و دوبل به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی شهید کارگر آبادان برگزار شد که در مجموع تیمی، تیم فارس به عنوان نخست دست یافت،البرز در جایگاه دوم ایستاد و تهران در ردیف سوم قرار گرفت.
اما در رقابتهای بخش انفرادی "داریوش خورشیدی" عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مسابق فینال و در یک دیدار سخت و نفس گیر مقابل مهرداد سیفی نوجوان خوش آتیه کشورمان و عضو تیم ملی جوانان دارت ایران از تهران به برتری رسید و ردای قهرمانی بر تن کرد، سیفی با شایستگی در جایگاه دوم ایستاد و محمد مهدی دهقان از تهران و رضا اکبری از مرکزی مشترکا سوم شدند.
در رقابتهای بخش دوبل تیم فارس متشکل از داریوش خورشیدی و شاهین حسینی سرود قهرمانی خواندند، تیم البرز متشکل از جلال مظفری و مصطفی فیروزی به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند و تیم اصفهان متشکل از محمد هارونی و غفار احمدی به همراه تیم البرز متشکل از پارسا مقیمی و مهدی نوابی بر جایگاه سوم تکیه زدند.
این رقابتها به دلیل شرکت 29 تیم از 25 استان کشور به لحاظ کمیت یک رکورد منحصربفرد در بین رشته های ورزشی محسوب می شود ضمن اینکه این مسابقات به دلیل حضور قهرمانان پرآوازه دارت ایران و اعضای تیمهای ملی بزرگسالان و جوانان به لحاظ کیفیت فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.
در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز برترین های دارت ایران مهندس کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، مهندس مهدی میرزاییان نماینده فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس امور دارت استانهای کشور، اعضای کمیته برگزاری و فنی انجمن دارت ایران متشکل از پژمان وثوق، مهدی سلیمی، محمدرضا فراهانی و محمد مهدی نداف ،دکتر موسوی فرماندار آبادان، مجتبی گنجی زاده رییس هیات انجمنهای ورزشی منطقه آزاد اروند، مرتضی قربانی دبیر هیات انجمنهای ورزشی منطقه آزاد اروند، سروش کجباف رییس کمیسیون ورزش منطقه آزاد و نیما حاجی پور رییس هیات انجمنهای ورزشی استان خوزستان حضور داشتند.

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.