آزمون ورودی بیست‌و‌ پنجمین دوره مربی بدنساز (ویژه بانوان) برگزار شد

آزمون ورودی بیست‌و‌ پنجمین دوره مربی بدنساز (ویژه  بانوان) برگزار شد
آزمون ورودی بیست‌و پنجمین دوره مربی بدنساز، صبح امروز و با حضور بیش از 80 نفر از بانوان ورزشکار و مربی رشته‌های مختلف ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک بنابر اهداف و همچنین رسالتی که بر دوش دارد، در طول چند سال گذشته و به طور مرتب، دوره‌های آموزشی تخصصی از جمله مربی بدنساز را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کرده است.
صبح امروز، آزمون ورودی بیست‌و پنجمین دوره مربی بدنساز ویژه آقایان با حضور بیش از 80 نفر از مربیان و ورزشکاران علاقمند به حضور در این دوره، در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
قبول شدگان در این آزمون، در دوره آموزش مربی بدنساز که طی روزهای ده لغایت بیستم آذرماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
آزمون تئوری از کتاب آمادگی‌جسمانی نوشته دکتر عباسعلی گائینی و دکتر حمید رجبی و آزمون عملی نیز شامل دوی 9*4، چابکی، دوی سرعت 36 متر، پرش طول و تنه به جلو بوده که توسط کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک انجام گرفت.
پس از پایان این آزمون‌ها، 35 نفر جواز حضور در دوره 10 روزه بدوره مربی بدنساز را خواهند گرفت که پس از حضور در دوره و انجام آزمون‌های پایان دوره، در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی موفق به اخذ گواهینامه دوره که به دو زبان فارسی و انگلیسی است، خواهند شد.
نتایج آزمون‌های ورودی حداکثر تا یک هفته دیگر از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اعلام خواهد شد.

۳۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.