درنشستی صمیمی با ملی پوشان بسکتبال؛طباطبایی: برای پیروزی پا به میدان بگذارید

درنشستی صمیمی با ملی پوشان بسکتبال؛طباطبایی: برای پیروزی پا به میدان بگذارید
رییس فدراسیون بسکتبال در آخرین اردوی این تیم قبل از اعزام به استرالیا گفت: در هیچ یک از بازی ها از قبل بازنده نیستیم و باید برای پیروزی به میدان بروید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال بزرگسالان در تالار بسکتبال آزادی خود را برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی آماده می کند. این تیم برای برگزاری دو دیدار در پنجره پنجم امشب راهی قطر و پس از آن استرالیا می شود.
در آخرین اردوی تمرینی تیم ملی بسکتبال که صبح امروز برگزار شد رامین طباطبایی رییس فدراسیون، در جمع کادر فنی و ملی پوشان حاضر شد و با آن ها به گفت و گو پرداخت.
طباطبایی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات پیش رو گفت: امیدوارم همیشه برای کسب افتخار های ملی سرحال و شاداب باشید. 4 بازی در پنجره پنجم و ششم باقی مانده است که لازم است با تحلیل های فنی نقشه راه را مشخص کنیم. بسکتبال باید ساخته شود. در هیچ یک از بازی های پیش رو ما از قبل بازنده نیستیم. باید برای کسب موفقیت بجنگید و برای پیروزی پا به میدان بگذارید.
او ادامه داد: انگیزه، عرق ملی، انسجام و ارزش گذاری برای تیم ملی جز اصلی ترین فاکتورهایی است که منجر پیروزی می شود.
طباطبایی درباره اهمیت تیم ملی بیان کرد: تک تک بازیکنان باید قدر تیم ملی را بدانند و برای آن ارزش خاصی قائل باشند. تیم ملی بسکتبال نماینده 70 میلیون ایرانی است که چشمشان به بازی این تیم است. همانند شعار فیبا " we are basktball " باید با بسکتبال زندگی کرد.
رییس فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با توجه به محدودیت های اقتصادی بهترین شرایط را برای ملی پوشان فراهم کند و کمبودها را به بازیکنان منتقل نکند تا آن ها در آرامش فکری به تمرینات خود بپردازند. اما لازم است درک متقابلی وجود داشته باشد تا بتوانیم با یکدیگر تعاملات صحیحی داشته باشیم.
طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: از همه بازیکنان و کادر فنی می خواهم با ارئه پیشنهادات و انتقادات خود ما را در ارتقای سطح علمی، فنی و اجرایی تیم یاری کنند.






 
       



 


          


   


سازمان لیگ
لیگ برتر بسکتبال
لیگ امید بسکتبال
لیگ نوجوانان بسکتبال
لیگ جوانان بسکتبال
لیگ دسته دو بسکتبال
   


اخبار و اطلاعیه

۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.