برای حضور تکواندو کاران دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا؛نشست روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تکواندو برگزار شد

برای حضور تکواندو کاران دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا؛نشست روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تکواندو برگزار شد
رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رییس فدراسیون تکواندو در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به رقابتهای سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی تکواندو  دانشجویان برای شرکت در رقابتهای سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان دکتر محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با سید محمد پولارگر رییس فدراسیون تکواندو و دکتر اصغر رحیمی رئیس انجمن تکواندو فدراسیون دانشگاهی دیدار و گفت و گو کردند .
در این جلسه دکتر دهخدا ضمن تشکر از حمایتهای فدراسیون در ادوار گذشته برای آماده سازی تیم های تکواندو دانشجویان ، گفت امیدوارم امسال هم با همکاری دو فدراسیون بتوانیم تیمی آماده به این رقابتها اعزام کنیم تا شاهد تکرار موفقیتهای تکواندو در یونیورسیاد باشیم .
در ادامه پولادگر ضمن تشکر از برگزاری جلسه گفت :  این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم به این رقابتها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.
در این جلسه دکتر رحیمی گفت: با توجه به این که این دوره از مسابقات در سال قبل از المپیک برگزار میشود و نتایج این رقابتها دارای امتیاز برای کسب سهمیه المپیک دارد قطعا کشورها تیم های خوبی روانه مسابقات می کنند و باید با انتخاب بهترین نفرات در این رقابتها شرکت کنیم.
همچنین در این نشست در خصوص اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی ، کادر فنی  بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد مسابقات انتخابی به صورت آزاد د همزمان با دهه مبارک فجر برگزار و نفرات برتر به مرحله دوم مسابقات انتخابی که فروردین سال آینده برگزار میشود دعوت شوند.
سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.