برای حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان صورت می‌گیرد؛اعزام تیم تکواندو ایران به امارات

برای حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان صورت می‌گیرد؛اعزام تیم تکواندو ایران به امارات
تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان 2018 – امارات ساعت 8 صبح فردا (سه‌شنبه – 29 آبان‌ماه) راهی "فجیره" امارات می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال 2018، سوم و چهارم آذرماه به میزبانی ""فجیره" امارات برگزار می‌شود.
فدراسیون جهانی تکواندو از 8 تیم در گروه مردان و 8 تیم در گروه زنان برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت کرده است که تیم ایران نیز به واسطه قهرمانی دوره گذشته به عنوان نخستین تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی تیمی جهان دعوت شده است.
در دوره گذشته، فدراسیون مسابقات لیگ را برای نخستین بار به شیوه جام جهانی برگزار کرد و دانشگاه آزاد که عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها کسب کرده بود به عنوان نماینده ایران به جام جهانی اعزام شد و توانست عنوان قهرمانی را کسب کند؛ در این دوره نیز تیم شهرداری ورامین که در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بر سکوی قهرمانی ایستاد ساعت 8 صبح فردا (سه‌شنبه – 29 آبان‌ماه) به عنوان نماینده کشورمان راهی امارات می‌شود.
سروش احمدی، میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، امیرحسین امیدی و مهدی خدابخشی به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می‌روند.
هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.
گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 می‌باشد و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.