کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی برگزار شد

کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب‌های ورزشی برگزار شد
با حضور اعضای کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی در آکادمی ملی المپیک، دومین جلسه رسمی این کارگروه تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک، در راستای توسعه علمی ورزش قهرمانی کشور در زمینه های مختلف نظیر آزمون های آمادگی جسمانی، مباحث پزشکی ورزشی، روانشناسی ورزشی و با توجه به رسالت آکادمی ملی المپیک در خصوص ارائه خدمات نوین ورزشی به قهرمانان رشته های مختلف ورزشی، این نهاد علمی، پژوهشی و ورزشی با توجه به شیوع بیش از پیش آسیب های ورزشی در بین ورزشکاران شاخص و همچنین چگونگی انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب های ورزشی، اقدام به تشکیل کارگروهی با همین مضمون کرده است.
به همین منظور، دومین جلسه کارگروه تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی با حضور دکتر محمدحسین علیزاده، دکتر رحیمی و دکتر سید شمس الدین تقوی در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
از مهمترین مباحثی که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت می‌توان به ارائه طرح‌های اولیه و پیشنهادی اعضای کارگروه برای تشکیل مرکز پیشگیری از آسیب های ورزشی و همچنین مهمترین فعالیت‌هایی که در این مرکز انجام خواهد شد، اشاره کرد.

۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.