در نشست هیات اجرایی تصویب شد؛اعطای پاداش به حسین کیهانی و سعید محمد پور

در نشست هیات اجرایی تصویب شد؛اعطای پاداش به حسین کیهانی و سعید محمد پور
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با اعطای پاداش نقدی به حسین کیهانی و سعید محمدپور ملی پوشان دو ومیدانی و وزنه برداری کشورمان موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بیست و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک  ظهر امروز برگزارشد که طی آن بررسی اساسنامه کمیته ملی المپیک و چند موضوع  دیگر در دستور کار قرار گرفت.
شاهرخ شهنازی دبیر کل  کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات نشست امروز گفت: موضوع بررسی اساسنامه کمیته ملی المپیک که چند جلسه ای است در دستور کار هیات اجرایی قرار دارد امروز هم مطرح و پس از استماع نظر اعضای هیات اجرایی مقرر شد در جلسه بعد هم در این زمینه بررسی های بیشتر صورت پذیرد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک به موافقت اعضای هیات اجرایی با اعطای پاداش به دو ملی پوش کشورمان اشاره کرد و گفت: با تصمیم اعضای هیات اجرایی مقرر شد به حسین کیهانی ملی پوش ارزنده دو و میدانی کشورمان که در بازیهای آسیایی جاکارتا موفق به رکوردشکنی و کسب مدال طلا شد مبلغ 2500 دلار پاداش نقدی اعطا گردد.
وی در پایان گفت: ضمنا مقرر شد تا با بررسی میزان پاداش اعطایی به مدال آوران بازیهای المپیک 2012 لندن و بررسی سوابق موجود نسبت به اعطای پاداش سعید محمدپور که به تازگی تاییدیه قهرمانی اش در این دوره از بازیها صادر شده اقدام شود.

۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.