دارنده مدال برنز جهانی کاراته:هدفم کسب سهمیه المپیک توکیو2020 است

دارنده مدال برنز جهانی کاراته:هدفم کسب سهمیه المپیک توکیو2020 است
حضور کاراته در بازیهای المپیک توکیو باعث شده بود تا تمام کشورها با آمادگی کامل راهی رقابتهای جهانی اسپانیا شوند و به همین دلیل شرایط برای مدال آوری خیلی سخت تر از گذشته شده بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سارابهمن یار ضمن بیان این مطلب گفت:من قبل از اعزام به رقابتهای جهانی کاراته گفته بودم مدال می گیرم ولی رنگش را نمی دانم و با همین انگیزه  و تفکربر روی تاتامی رفته و توانستم بر روی سکو بروم.
وی ادامه داد:از طرفی تاثیر مدال آوری در افزایش رنکینگ کاراته کاران باعث شده بود تا همه با حداکثر توان بر روی تاتامی بیایند و به همین دلیل هر مسابقه حکم فینال را داشت.
بهمن یارافزود:در رقابتهای جهانی حریفان ترکیه و روسیه خیلی قوی بودند  بخصوص حریف ترکیه ای من که چند عنوان قهرمانی اروپا را هم داشت اما تلاشم این بود تا بر روی سکو بروم و شانس خود را برای ارتقا امتیازات رنکینگ جهانی و کسب سهمیه المپیک افزایش دهم.
دارنده مدال برنر وزن منهای 50 کیلو گرم تیم ملی بانوان در خاتمه تصریح کرد:جا دارد از مسئولین فدراسیون،مربیان تیم ملی و خانم قاسمی که مربی من در رده پایه بود تشکر کنم و بگویم تمام تمرکز و هدفم کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.


۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.