تیم ملی کاراته در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وارد تهران شد

تیم ملی کاراته در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وارد تهران شد
کاراته کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا بعنوان نایب قهرمانی جهان دست یافته بود،در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیر کل، کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون کاراته وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تبریک موفقیت تیم ملی #کاراته در رقابت‌های جهانی گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی جهان آنهم با دو مدال طلا و نشان برنز کاتای تیمی نشان از برنامه ریزی و تلاش‌های شبانه روزی مسئولان فدراسیون، مربیان و ملی‌پوشان دارد و نوید روزهای خوشی را برای کاراته کاران در بازی‌های المپیک #توکیو۲۰۲۰ را می‌دهد.

بدون تردید کسب ۲مدال طلا،۱نقره و ۴برنز آنهم در حالی که هنوز بانوان ایرانی تجربه و قدمت چندانی در رقابت‌های جهانی ندارند ارزش این نایب قهرمانی را دو چندان می‌کند و نشان از روند رو به رشد کاراته دارد.
سپس کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک در خصوص نتایج کاراته کاران در رقابت‌های جهانی ابراز داشت: تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های جهانی با کسب عنوان نایب قهرمانی دست به کار بزرگی زد و نشان داد شایستگی و توان کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو را هم دارد.
کسب مدال برنز کاتا و قهرمانی‌های متوالی کومیته تیمی مردان و بدست آوردن ۷مدال آنهم در حالیکه این رشته در المپیک توکیو حضور دارد و قطعا کشورها با قدرت بیشتری راهی این مسابقات شده‌اند احترام جهانیان  نسبت به کاراته ایران را دو چندان کرد بخصوص که در مقایسه با حریفان جهانی کاراته بانوان ایرانی سابقه چندانی در رقابتهای جهانی نداشته و طبیعی است که نسبت به حریفان خود کم تجربه تر عمل کنند.
به هر حال عملکرد کاراته کاران در رقابت‌های جهانی قابل تقدیر بوده و به مسئولین فدراسیون، مربیان و ملی پوشان خسته نباشید می‌گوییم.

۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۰۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.