جهت حضور در جام جهانی شمشیربازی تهران و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته؛سابریست‌های جوان تست دادند

جهت حضور در جام جهانی شمشیربازی تهران و دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته؛سابریست‌های جوان تست دادند
اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر آقایان در رده سنی جوانان، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران اردونشین تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان که در ششمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود در تهران به سر می‌برند، به منظور حضور در مسابقات جهانی شمشیربازی تهران و برای دومین‌بار طی سال جاری، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
تمرینات آماده‌سازی سابریست‌های جوان و پشتوانه‌های تیم بزرگسالان این رشته ورزشی، جهت حضور در جام جهانی، از شهریور‌ماه 97 و با دعوت کادرفنی از 12 شمشیرباز برتر مسابقات کشوری آغاز شد. تمرینات این تیم هم‌اکنون به میزبانی سالن شهید کلاهدوز تهران و زیر نظر اعضای کادر‌فنی این تیم در حال برگزاری است.
اردونشینان تیم ملی شمشیربازی سابر جوانان که چهارشنبه نهم آبان‌ماه، در نخستین مرحله از مسابقات انتخابی و درون اردویی این تیم شرکت کردند، دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی خود را در ابتدای هفتمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود برگزار خواهند کرد تا در نهایت و در پایان دو مرحله مسابقه انتخابی، چهار شمشیرباز برتر برای حضور در مسابقات تیمی جام جهانی تهران انتخاب شوند.
تیم ایران که در دور گذشته مسابقات جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان در حضور کشورهای مدعی نظیر ایتالیا، بلاروس و آلمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است، از مدعیان اصلی کسب عنوان نخست این مسابقات در تهران خواهد بود.
اسامی سابریست‌های جوانی که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند به شرح زیر است:
امیرحسین شاکر، امیرحسین علاء‌الدینی، آرش فتحی، میثم لاهوت، شهریار گلزارفر، میعاد عابدینی، عرفان شکوهی، مهرشاد باقرزنجانی، امیرمحمد ولی‌اللهی و سینا خوش‌طینت.
همچنین امین قربانی، حمیدرضا شیر، امیر رضایی‌نژاد و حامد ثنایی مربیان و اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می‌دهند.
جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر، طی روزهای سوم و چهارم آذرماه سال جاری در سطح کلاس A جهانی و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.

۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.