شورای شهر کالگری خواهان انصراف این شهر از میزبانی المپیک 2026 شد

شورای شهر کالگری خواهان انصراف این شهر از میزبانی المپیک 2026 شد
شورای شهر کالگری درخواست پایان رقابت این شهر برای کسب میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 را داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رسانه های کانادا خبر داده اند که شورای شهر کالگری خواهان پایان رقابت این شهر با استکهلم و میلان و کورتینا دامپتزو شده است.

او مسائل مالی را دلیل این موضوع می داند. به گزارش کالگری هرالد اعضای شورای شهر کالگری خواهان پایان کار بر روی پروژه کسب میزبانی المپیک 2026 شده اند. با این حال علیرغم گزارش کالگری هرالد سخنگوی دفتر "ناهید ننشی" شهردار کالگری اعلام کرده است که گفتگو ها بین احزاب مختلف همچنان ادامه دارد.

کمیته بین المللی المپیک میزبان این دوره از رقابتها را سال آینده اعلام می کند. پیش از این ارزروم ترکیه به دلیل آماده نبودن برخی از زیر ساخت های مد نظر کمیته بین المللی المپیک از ادامه رقابتها کناره گیری کرد.

با این یک منبع که نخواست نامش فاش شود به روزنامه های کانادا اعلام کرده است که کار رقابت کالگری برای کسب میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2026 به پایان رسیده است. همچنین کمپین نه به کالگری 2026 هم به شدت دنبال عدم میزبانی این شهر است. آنها معتقدند که هزینه هایی که برای این رقابتها باید صرف شود بهتر است که برای شهر خرج شود. آنها با تشکیل یک کمپین از همه خواسته اند که در همه پرسی به این میزبانی نه بگویند.

۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.