تقدیر مسئولین کمیته ملی المپیک از خانواده مارال مردانی

تقدیر مسئولین کمیته ملی المپیک از خانواده مارال مردانی
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دبیر کل، خرانه دار و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک جوانان از مارال مردانی و خانواده اش تقدیر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری در این دیدار که عصر روز گذشته و در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از خانواده مارال مردانی اظهار داشت: بحث ممانعت فدراسیون جهانی جودو از حضور مارال در المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس حجاب نبود؛ آنها دلیل فنی آوردند که مقنعه می تواند در برخی فنون باعث خفگی ورزشکار شود و بخاطر همین موضوع هم استفاده از حجاب به شکل مقنعه ممنوع می باشد.
وی ادامه داد: فکر‌ می کنم با پیگیری فدراسیون ملی و طراحی و پیشنهاد لباسی ویژه که این بحث فنی را نیز پوشش دهد بتوانیم روزی شاهد درخشش مارال و دیگر ورزشکاران مستعد کشورمان در عرصه های جهانی و المپیک باشیم.
پدر مارال مردانی هم که خود از پیشکسوتان کشتی می باشد ضمن تقدیر و تشکر بابت پیگیری های دکتر صالحی امیری و کادر سرپرستی کاروان گفت: هم از طریق اخبار و هم صحبتهای مارال در جریان اتفاقات و پیگیری های شما قرار گرفتم و خواستم با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن عرض خسته نباشید درخواست کنم تا فدراسیون ملی را مجاب نمایید با پیگیری این موضوع اجازه ندهند استعداد و توانایی مارال و‌مارالها هدر رود.
در پایان این دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با اهداء هدایایی به مارال مردانی و خانواده اش از زحمات و پیگیری های آنان تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.
شاهرخ شهنازی دبیر کل، کیکاووس سعیدی خزانه دار و اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۱۸ جوانان نیز در این نشست حضور داشتند.

۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.