کاپیتان تیم ملی مردان کاراته: در تاتامی جهانی مادرید آماده یک چالش بزرگ هستیم

کاپیتان تیم ملی مردان کاراته: در تاتامی جهانی مادرید آماده یک چالش بزرگ هستیم
ذبیح اله پورشیب، کاپیتان تیم ملی مردان کاراته می گوید چند تیم سرسخت و مدعی در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی حضور دارند، اما تیم ملی ایران به عنوان یکی از قدرتهای برتر آماده چالشی بزرگ است تا برای سومین بار بر قله کاراته جهان بایستد.

به گزارش روابط عمومی کمینته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته ذبیح اله پورشیب اظهار داشت:' ژاپن، ترکیه، آذربایجان، مصر، کرواسی، صربستان و فرانسه تیم های مدعی، خوب و سرسختی هستند و امیدوارم تیم ما هم که یکی از مدعیان است و عنوان قهرمانی 2 دوره پیش را در کارنامه دارد امسال هم بتواند سومین قهرمانی پی در پی را کسب کند.
وی افزود: تمام تلاشم و تمرکزم برای کسب مدال طلا است که امیدوارم با لطف خداوند این اتفاق بیفتد.
پورشیب گفت: قهرمانی آسیا، 2 مرحله لیگ های جهانی و بازیهای آسیایی مسابقاتی بود که امسال در آن حضور داشتم که حاصل آن 4 مدال بود و انشاالله در مسابقات جهانی اسپانیا هم بتوانم خوشرنگ ترین مدال انفرادی و تیمی را کسب کنم.
وی افزود: تیم قدرتمندی داریم و با برنامه و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم خودمان را برای چالش بزرگ آماده کرده ایم. همه حریفان روی ما شناخت دارند و همه برای کسب نتیجه به میدان اسپانیا گام می گذارند. فدراسیون هم تا جایی که توان داشته از تیم ملی حمایت کرده وامیدوارم بتوانیم جواب اعتماد و حمایت فدراسیون، کادر فنی، جامعه کاراته و مردم را بدهیم.
کاراته کای وزن منهای 84 کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان در مورد اصلی ترین حریفانش در این مسابقات گفت: با 10 نفر برتر رنکینگ جهانی بیش از سایرین مسابقه داده ام و شناخت کاملی از حریفانم دارم. البته هر مسابقه ای از لحاظ روحی و بدنی شرایط خاص خودش را دارد و اینکه در روز مسابقه ورزشکار در چه وضعیتی باشد بسیار مهم است.
پورشیب ادامه داد: با ریاتارو آراگا، اوگور آکتاش، تزانوس و مامایف بیشتر از بقیه بازیکنان مبارزه کرده ام و این نفرات هم جز نفرات اول تا پنجم رنکینگ هستند و امیدوارم این شناخت و تجربه ای که در3 دوره مسابقات جهانی کسب کرده ام در این دوره به من کمک کند و به نحو احسن بتوانم از آن استفاده کنم.
وی در مورد اینکه گفته می شود، آراگا گربه سیاه شما در مسابقات است، گفت: البته در چند مسابقه اخیر من گربه سیاه او شده بودم. آراگا حریف قابل احترام، خوب، عنوان دار و باهوشی است و همه خصوصیات یک بازیکن خوب را دارد. درست است که در چند مسابقه نتیجه را واگذار کردم اما اختلاف زیاد نبوده و به هر حال در مسابقات مهم و حساس که هر دو کاراته کا در یک سطح باشند این اتفاق هم می افتد.


۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.