محرومیت 70 وزنه بردار از رقابتهای جهانی

محرومیت 70 وزنه بردار از رقابتهای جهانی
بیش از 70 وزنه بردار از حضور در رقابتهای قهرمانی جهان محروم شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بیش از 70 وزنه برداری که پروسه ثبت نام آنها در محل نگهداری اطلاعات سازمان مبارزه با دوپینگ به درستی انجام نشده بود از حضور در رقابتهای قهرمانی جهان که هفته آینده در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می شود باز ماندند.

"آتیلا آدامسفی" دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری درباره این اتفاق گفت:این مساله خیلی نا امید کننده است. در حالی که اعضای فدراسیون های وزنه برداری کشورها این نکات را می دانند. به عنوان مثال آذربایجان 4 وزنه بردار با نتیجه آزمایش دوپینگ مثبت در سه ماه گذشته دارد که نمی توانند در این رقابتها شرکت کنند.

این مسابقات از اول نوامبر روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شوند و یکی از رقابتهای ورودی بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 به حساب می آیند. فدراسیون جهانی وزنه برداری که مدتها به دلیل دوپینگ گسترده در این رشته از سوی کمیته بین المللی المپیک تهدید می شد و خطر حذف از بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 را بیخ گوش خود احساس می کرد همچنان از این مساله رنج می برد.

این در حالی است که مسوولان فدراسیون جهانی از میزبانی عشق آباد راضی هستند و معتقدند که این شهر به دلیل میزبانی بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی توان میزبانی این رویداد ورزشی بزرگ را دارد.

۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.