قرارداد همکاری های مشترک بین توکیو 2020 و پکن 2022

قرارداد همکاری های مشترک بین توکیو 2020 و پکن 2022
توکیو 2020 و پکن 2022 قرارداد همکاری دو جانبه با یکدیگر به امضا رساندند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 و تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پکن 2022 در حالی که کمتر از دو سال تا شروع سی دومین دوره بازیهای المپیک تابستانی زمان باقی است، قرارداد همکاری های مشترک دو جانبه با یکدیگر به امضا رساندند.

در این مراسم که در پکن پایتخت چین برگزار شد، "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن و "لی ککیانگ" نخست وزیر چین هم حضور داشتند. شینزو آبه اولین مقام سیاسی رسمی ژاپن است که پس از هفت سال به چین سفر می کند. او از مقامات چینی خواست تا همکاری های بیشتری دو طرف با یکدیگر داشته باشند. در این دیدار آبه و لی تاکید کردند که بیش از 500 فرصت شغلی با امضا این قرارداد برای دو طرف مهیا شده است.

همچنین عقد این قرارداد نشان می دهد که تنش های اخیر بین دو کشور تا حد قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

"توشیرو موتو" مدیر اجرایی تیم میزبانی بازیهای المپیک توکیو 2020 درباره عقد این قرارداد گفت: ما از عقد قرارداد دو جانبه بین دو کشور خوشحالیم چرا که در شرق آسیا به طور متوالی شاهد برگزاری دو دوره مسابقات المپیک خواهیم بود.

او گفت: بر اساس این قرارداد ما همکاری های دو طرفه را در رابطه با برگزاری و میزبانی بازیهای المپیک با یکدیگر رد و بدل کرده تا از تجربه ها و دانش یکدیگر در راه هر چه بهتر برگزار شدن بازیهای المپیک بهره ببریم.» پکن اولین شهری است که میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی و زمستانی را تجربه می کند.

۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.