پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی

پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی
ورزشکاران دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری نخستین جلسه شورای فنی بوکس که در تاریخ 25 شهریور 1397 و در محل فدراسیون بوکس برگزار شد، با بررسی و اظهار نظر اعضای این شورا مصوب شد: اکبر احدی تا مسابقات المپیک 2020 توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور به فعالیت خود ادامه دهد. احدی پس از پایان این جلسه، اسامی 27 بوکسور را به منظور حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان، جهت حضور در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا اعلام کرد.
نخستین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس، از یکم مهرماه در سالن بوکس مجموعه ورزشی انقلاب تهران و با حضور نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی زیر 23  سال و همچنین برترین‌های مسابقات فینال مناطق به علاوه 3  بوکسور ملی‌پوش ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی آغاز شد. در ادامه و پس از برگزاری مسابقات انتخابی و درون اردویی که یکشنبه هشتم مهرماه و در هفت وزن 49، 52، 56، 69، 75، 81 و مثبت 91 کیلوگرم برگزار شد، 21 بوکسور جواز حضور در ادامه اردوهای آماده‌سازی این تیم را کسب کردند.
ملی‌پوشان بوکس، صبح امروز و در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود، با حضور در آکادمی ملی المپیک زیر نظر اعضای کادرفنی این تیم به تمرینات هوازی پرداختند. این مرحله از اردوهای تیم ملی بوکس تا پنجشنبه 10 آبان در تهران ادامه خواهد داشت.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بوکس، تا خردادماه و پیش از اعزام به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، بوکسورهای اردونشین در شش مرحله اردوی آماده‌سازی دیگر حضور خواهند یافت. گفتنی است به دلیل لغو شدن اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و تایلند که قرار بود اواخر مهرماه در تهران برگزار شود، نخستین تورنمنتی که بوکسورهای ملی پوش برای کسب آمادگی بیشتر در آن حضور خواهند یافت، مسابقات بوکس قهرمانی کشور است که دهم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.  
شایان ذکر است علی مظاهری و افشین نادری در کنار اکبر احدی، اعضای کادرفنی تیم ملی بوکس را تشکیل می‌دهند.

۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.