نخستین نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار شد

نخستین نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک برگزار شد
نخستین نشست کمیسیون توسعه روابط بین الملل کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته،مهدی علی نژاد رئیس کمیسیون توسعه روابط بین الملل،بهرام افشارزاده،پولادگر،شریعتی،ایوبی، عتیقه چی، رسولی و نعمتی در سالن جلسات کمیته برگزار و در خصوص مباحث مختلف بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این نشست شهنازی دبیر کل کمیته عنوان داشت: بدون تردید می توانیم از طریق این کمیسیون و ظرفیت های موجود در ورزش، توانایی و ارتباطاتی که اعضای محترم دارند در فعالیت های مختلف شورای المپیک آسیا حاضر بوده و در تصمیمات پر رنگ تر ظاهر شویم.
سپس علی نژاد رئیس کمیسیون توسعه روابط بین الملل ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون در راستای خدمت به ورزش ابراز داشت:با توجه به وظیفه کمیسیون ها مبنی بر تصمیم سازی،اعضای این کمیسیون شامل افرادی می باشد که با توجه به سه سطح تصمیم گیری، تصمیم سازی و اجرا بیشتر در تصمیم سازی نقش داشته و تلاش شد تا ازارگانها و نهادهای مختلف نماینده ای در این کمیسیون حضور داشته باشد.
در ادامه دیگر اعضای حاضر در این نشست به ارائه نقطه نظرات و دیدگااههای خوددر رابطه لزوم توجه هر چه بیشتر به گسترش روابط بین الملل در ورزش کشور پرداختند و داشتن قدرت اجرایی و استراتژی واحد در این زمینه را مهمترین دلیل موفقیت آن دانستند.

۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.