رئیس فدراسیون تیراندازی:برای گسترش تیراندازی از پتانسیل های بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد

رئیس فدراسیون تیراندازی:برای گسترش تیراندازی از پتانسیل های بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد
توجه به بانوان و جوانان و گسترش فعالیت های آنان در رشته تیراندازی از جمله اهداف و اولویت های این فدراسیون است.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛، سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی در مراسم تجلیل از مدال آوران این رشته ورزشی تصریح کرد: رشته تیراندازی از جمله رشته هایی است که محدودیت سنی یا جنسی ندارد و تمام افراد جامعه می توانند به راحتی در این رشته فعال شوند.
وی با بیان اینکه این رشته ورزشی علاوه بر سلامت جسم، سلامت روحی ورزشکاران را نیز به همراه خواهد داشت و پر مدال ترین رشته ورزشی دنیا است، افزود: در دین مبین اسلام نیز به فعالیت در این رشته تاکید شده است و حتی به والدین توصیه شده است که به فرزندان خود تیراندازی و اسب سواری را آموزش دهند که این امر مسوولیت مسوولان فدراسیون تیراندازی را سنگین تر نیز می کند.
هاشمی اظهار داشت: ما نیز به عنوان مسوولان فدراسیون تیراندازی تلاش می می کنیم بسترهای مناسب را برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی در کشورمان بوجود آوریم و در فراگیر شدن هر چه بیشتر آن، بکوشیم.
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: در بخش های توسعه قهرمانی و همگانی اقدامات زیادی صورت گرفته است و پروژه های فراوانی در سطح کشور در دست احداث است .
وی با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش تیراندازی گفت: اقدامات زیادی نیز در خصوص جذب بخش خصوصی و حضور فعالتر آنان در فدراسیون تیراندازی انجام گرفته است و امیدواریم بتوانیم از توانمندی بخش خصوصی در عرصه تیراندازی بیش از پیش استفاده کنیم.
در مراسم تجلیل از مدال آوران تیراندازی، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور، هادیانی رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ، تنی چند از مقامات سازمان تربیت بدنی ، فدراسیون تیراندزای و ورزشکاران این رشته حضور داشتند.
گفتنی است ، لوح های یادبودی در این مراسم توسط حجت الاسلام پورمحمدی و سید مهدی هاشمی به مدال آوران رشته تیراندازی اهداء شد.

۱ بهمن ۱۳۸۸ ۱۴:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.