افزایش تعداد تیم های هندبال در مسابقات جام جهانی

افزایش تعداد تیم های هندبال در مسابقات جام جهانی
شورای فدراسیون بین المللی هندبال در نظر دارد تا تعداد تیم های حاضر در جام جهانی این رشته را افزایش دهد.

به گزارش رووابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فدراسیون بین المللی هندبال IHF تصمیم دارد تعداد تیم های شرکت کننده در رقابتهای جام جهانی هندبال را از 24 تیم به 32 تیم افزایش دهد. این فدراسیون اظهار امیدواری کرده است که این تغییر شرایطی را فراهم کند تا بیشتر کشورها این فرصت را داشته باشند تا تجربه شرکت در بزرگترین رویداد ورزشی در رشته هندبال را کسب کرده و تجربه آن را بدست آورند.

این تصمیم در سومین نشست اعضای فدراسیون جهانی هندبال در دوحه قطر اتخاذ شد. در این نشست اعضای فدراسیون جهانی هندبال درباره نحوه افزایش تعداد تیم ها از قاره های مختلف، همچنین توسعه هندبال در بخش زنان و توسعه آن در کشورهای مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین این فدراسیون متعهد شده است که تمام تلاش خود را برای توسعه هندبال در مناطق مختلف جهان انجام دهد. اعضای فدراسیون جهانی هندبال در این نشست تصمیم گرفتند که تعداد تیم های شرکت کننده در رقابتهای جام جهانی این رشته را از 24 تیم به 32 تیم افزایش دهند تا کشورهای بیشتری این شانس را داشته باشند در بزرگترین رویداد ورزشی هندبال شرکت کنند. مسوولان فدراسیون جهانی هندبال معتقدند که این مساله به توسعه و گسترش علاقمندی مردم به این رشته کمک می کند.

۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.