روسیه میزبان رقابتهای وزنه برداری قهرمان جهان جوانان 2020

روسیه میزبان رقابتهای وزنه برداری قهرمان جهان جوانان 2020
روسیه موفق شد میزبانی رقابتهای قهرمانی جهان جوانان وزنه برداری در سال 2020 را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این تصمیم امروز در نشست سالانه اعضای فدراسیون اروپاییی وزنه برداری در زاموسک لهستان اعلام شد. "ماکسیم آگاپیتف" رییس فدراسیون وزنه برداری روسیه از این اقدام فدراسیون بین المللی اروپایی وزنه برداری و دادن میزبانی این رقابتها به روسیه تشکر و قدردانی کرد.

روسیه از سال 1983 تاکنون میزبان رقابتهای قهرمانی جوانان جهان وزنه برداری نبوده است. ماکسیم آگاپیتف به خبرگزاری رسمی روسیه "تاس" گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در سال 2020 پس از بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 از مهم ترین رویدادهای ورزشی است.

او تاکید کرد که این رقابتها ورودی مسابقات المپیک هم محسوب می شوند. رییس فدراسیون وزنه برداری روسیه همچنین گفت:در شرایط خیلی سخت اقتصادی و سیاسی که کشورمان در آن به سر می برد من فکر می کنم میزبانی رقابتهایی در این سطح بسیار اهمیت دارد.

او همچنین گفت:همکاران اروپایی ما این فرصت را دارند تا در مورد کشور ما مسائل بسیاری را بدانند و مهمان نوازی ما را از نزدیک احساس کنند.

این اولین رقابت قهرمانی است که از سال 2011 که کازان میزبان آن بوده به روسیه تعلق می گیرد. چرا که این کشور به دلیل دوپینگ گسترده فعالیت های وزنه برداری آن به حالت تعلیق در آمده بود.

۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.