سیستم ویزای الکترونیکی برای گردشگران بازیهای توکیو 2020

سیستم ویزای الکترونیکی برای گردشگران بازیهای توکیو 2020
ژاپن در نظر دارد یک نوع سیستم صدور ویزای الکترونیکی را برای گردشگرانی که هنگام بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 به این کشور سفر خواهند کرد، راه اندازی کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از دو سال تا شروع سی و دومین دوره بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 زمان باقی است، تیم میزبانی این رقابتها در نظر دارد تا شرایط ورود گردشگران به این کشور را تسهیل کند.

به گزارش خبرگزاری ژاپن تایمز این سیستم الکترونیکی صدور ویزا به منظور سهل شدن فرایند اخذ ویزا برای گردشگران و کاهش ماموریت حجم دیپلماسی و کنترل سفت و سخت ورود خارجیان به ژاپن در نظر گرفته شده است. این طرح ابتکاری از آوریل سال 2020 راه اندازی می شود تا به ژاپن در راه رسیدن به هدفش که حضور 60 میلیون گردشگر تا سال 2030 است یاری دهد.

انتظار می رود که امسال 30 میلیون گردشگر وارد ژاپن شوند و براساس پیش بینی های انجام شده این تعداد سال آینده به دلیل مسابقات جهانی راگبی بیشتر هم خواهد شد. چینی ها اولین گردشگرانی هستند که می توانند با گرفتن ویزای یک بار ورود از این سیستم آنلاین استفاده کنند.

چینی ها در سال 2017، 60 درصد ویزاهای صادر شده ژاپن را به خود اختصاص داده اند. شهروندان سنگاپور هم با گرفتن ویزای 90 روزه می توانند وارد ژاپن شوند. شهروندان کشورهای مالزی، هنگ کنگ، کره جنوبی و آمریکا هم بدون ویزا می توانند به این کشور سفر کنند. تیم میزبانی همچنین در نظر دارد برنامه هایی شامل سرویس اینترنت رایگاه در وسایل نقلیه عمومی و معرفی سیستم e-payment را به گردشگران ارائه کند.

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.