رئیس کمیته ملی المپیک پیروزی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان را تبریک گفت

رئیس کمیته ملی المپیک پیروزی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان را تبریک گفت
رئیس کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقیت تاریخی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان و کسب 14 مدال طلا،نقره و برنز و عنوان هفتمی بازیها را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:
موفقیت و درخشش جوانان این سرزمین در بازیهای المپیک جوانان 2018 بیانگرخود باوری،اقتدار وغرور مثال زدنی است که خود از نزدیک در کنار این عزیزان شاهد بودم که چگونه ضمن حفظ ارزشهای انسانی و اسلامی در کنار اصل همبستگی وتکیه بر اخلاق محوری و تعاملات فرهنگی که یکی از دستاوردهای این کاروان بود، برای به اهتزاز در آمدن پرچم مقس کشورمان غیرتمندانه به مصاف حریفان می رفتند.
این موفقیت در حالی بدست آمد که حتی محرومیت یکی از ورزشکاران عزیزمان جهت حفظ ارزشهای اسلامی نیز نتوانست، خللی در اراده آهنین آنها ایجاد کرده و چه بسا عزم آنها را برای موفقیت در این میدان راسخ تر کرد و این دستاورد، نوید بزرگی برای جهش ورزش ایران اسلامی در بازیهای المپیک 2020 می دهد.
بدون تردید این نتیجه و ثمره ارزشمند، باعث افزایش غرور ملی و شادکامی ملت ایران خواهد بود که هدف اصلی و غایی ما است.
صمیمانه از دولت محترم،وزارت ورزش و جوانان،سازمان برنامه و بودجه،روسای فدراسیون ها،کادر سرپرستی، مربیان،کادر فنی و همه کسانی که این کاروان بزرگ را یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.
ضمن تبریک این موفقت به ملت فرهیخته و بزرگ ایران، آفرین می گوییم به فرزندان این سرزمین کهن که بارها وبارها با به اهتزا در آوردن پرچم مقدس کشورشان سرود ملی میهن عزیزشان را در میان ورزشکاران 206 کشور جهان طنین انداز کردند.


۲۶ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.