نشست مشترک مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک

نشست مشترک مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک
نشست مشترک دکتر محمدخرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و دکتر کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و مشاور در امور ایثارگران کمیته در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه نشستهای مشترک مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی و خدمت رسانی بهتر،دکتر خرم ضمن تاکید بر توجه به امور ایثار گران در کشور، بخصوص  جامعه ورزش ابراز داشت:خوشبختانه بانک اطلاعاتی خوبی در این زمینه گرد آوری کرده ، بطوریکه وزارت ورزش و جوانان در این زمینه در رده نخست خدمت رسانی به امور ایثارگران قرار گرفت.
وی ادامه داد:انصافا از بدو حضور دکتر صالحی امیری در راس کمیته شاهد توجه بسیار خوبی به امور ایثارگران کمیته ملی المپیک هستیم و شخص آقای سعیدی بطور جدی  پیگیر این موضوع هستند.
وی ادامه داد:بدون تردید می توانیم حتی با دریافت اطلاعات فردی ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی و المپیک در حد توان قدر شناسی خوبی از خانواده ایثار گرانشان داشته باشیم که کمیته ملی المپیک بخوبی می تواند جهت جمع آوری اطلاعات در این زمینه به ما کمک کند.
در ادامه دکتر سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و مشاور امور ایثار گران کمیته تصریح کرد:دکتر صالحی امیری توجه ویژه ای به امور ایثار گران داشته و همواره از بنده پیگیر کار این عزیزان است و هدف از برگزاری چنین نشستهای مستمری، همنوایی و همسویی با سیاستهای دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان در ارائه تسهیلات به جامعه ایثارگری است.
وی ادامه داد:تمام تلاش ما خدمت به ایثارگران و خانواده های  معزز آنهاست بخصوص که دولت محترم هم عزمی راسخی در خدمترسانی به این عزیزان دارد و ما هم در چارچوب قوانین و ارزشهای نظام که همان خدمت رسانی به این عزیزان است حرکت می کنیم.
دکتر سعیدی در خاتمه این نشست ابراز داشت:جهت تهیه وضعیت ایثارگری ورزشکاران اعزامی به بازیها حتما برنامه ای خواهیم داشت و تبادل اطلاعات و تجربیات امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک بسزایی در افزایش خدمت رسانی و گرد آوری بانک اطلاعاتی جامع و کامل تر در این زمینه جهت ارائه خدمات هر چه بهترخواهد داشت.

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.