سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛ادای احترام بازیکنان بسکتبال به بائومن

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛ادای احترام بازیکنان بسکتبال به بائومن
بازیکنان بسکتبال 3×3 در سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس 2018، به "پاتریک بائومن"ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بسکتبال 3×3 که قرار است به عنوان یکی از زیر مجموعه های بسکتبال در بازیهای المپیک تابستانی توکیو 2020 هم شرکت داشته باشد به همت پاتریک بائومن و تلاش های او به عنوان یک رشته ورزشی و تغییر شکل داده سنتی بسکتبال به مرحله نهایی ورود به لیست بازیهای المپیک توکیو 2020 رسیده بود.

بائومن دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال و یکی از تاثیرگذارترین چهره های ورزشی جهان روز یکشنبه 13 اکتبر در سن 51 سالگی در بوینس آیرس به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد. از او دو فرزند به جا مانده است.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک این اتفاق را یک "شوک بزرگ" برای جهان ورزش توصیف کرد و در مراسم گرامیداشت بائومن گفت که جهان ورزش هرگز خدمات پاتریک و انرژی مثبت و سرزندگی او را فراموش نمی کند.

بازیکنان تیم ملی بسکتبال 3×3 لیتوانی امروز درباره درگذشت پاتریک بائومن اظهار کردند: ما در حالی باید به خانه برگردیم که مرد بزرگی را در آرژانتین از دست دادیم. مردی که هیچ وقت خدمات او به بسکتبال و ورزش از یاد کسی نخواهد نرفت. ما فکر می کنیم که هیچ کس نمی تواند منکر نقش تاثیر گذار او در ورود بسکتبال 3×3 به بازیهای المپیک توکیو 2020 شود. ما می خواهیم که جهان ورزش بداند که او چه خدماتی به ورزش کرده و یادش همیشه با ما خواهد بود.

۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.