برای حضور کمان داران دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا؛جلسه هماهنگی روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار شد

برای حضور کمان داران دانشجو در یونیورسیاد ایتالیا؛جلسه هماهنگی روسای فدراسیون ورزش های دانشگاهی و تیراندازی با کمان برگزار شد
رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به رقابتهای سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی باکمان دانشجویان برای شرکت در رقابتهای سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان دکتر محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با دکتر شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان به همراه بشیریان دبیر کل ،کریمی مسئول کمیته فنی ، مسابقات و مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون دانشگاهی و نجار مدیر تیم های ملی فدراسیون تیراندازی با کمان دیدار و گفت و گو کردند .
در ابتدا دکتر دهخدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت : تیراندازی با کمان برای اولین بار از این دوره جزء رشته های ثابت یونیورسیاد شده است ، به همین منظور قصد داریم با حمایت فدراسیون ، کمان داران دانشجو را هم به این رقابتها اعزام کنیم تا با شرکت دانشجویان در این رقابتها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم گردد.
در ادامه دکتر شعبانی ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد گفت : این فدراسیون آمادگی خود را در حمایت از تیم دانشجویان اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم با این رقابتها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.
بنابراین گزارش در این نشست در خصوص اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان ، کادر فنی  بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد در مسابقات اوپن فدراسیون که آخر هفته برگزار میشود دانشجویان شرکت کننده شناسایی و آذر ماه مسابقات انتخابی دانشجویان برگزار شود.
سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 12 لغایت 23 تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.