سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛گرامیداشت پاتریک بائومن با حضور مقامات رسمی IOC و توماس باخ

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛گرامیداشت پاتریک بائومن با حضور مقامات رسمی IOC و توماس باخ
سومین دوره بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس 2018 روز گذشته تحت الشعاع درگذشت پاتریک بائومن یکی از چهره های تاثیرگذار و سرشناس دنیای ورزش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و هوراسیو موراتوره رییس فدراسیون جهانی بسکتبال امروز در مراسم گرامیداشت بائومن که در زمین مسابقات بسکتبال 3×3 Urban Park برگزار شد، یاد و خاطره او را گرامی داشتند و به مرد سوییسی ادای احترام کردند.
در این مراسم جمعی از اعضای کمیته بین المللی المپیک، فدراسیون جهانی بسکتبال و ورزشکاران حضور داشتند و دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال ادای احترام کردند. پاتریک بائومن روز گذشته در اثر حمله قلبی در سن 51 سالگی درگذشت. در این مراسم توماس باخ گفت: امروز بسیار تلخ و سختی برای جهان ورزش است. همه ما در شوک بزرگی به سر می بریم. باور این موضوع سخت است که پاتریک مردی که تمام وجودش زندگی بود ناگهانی و ناباورانه از میان ما برود.
 او گفت: همه ما که این شانس را داشتیم تا پاتریک به عنوان یک دوست در زندگی مان داشته باشیم می دانیم که او تا چه اندازه شوخ طبع و مثبت اندیش بود. من مطمئن هستم که همه ما که امروز اینجا جمع شده ایم می توانیم خاطراتش را به یاد بیاوریم و از انرژی مثبت او الهام بگیریم.
 رییس کمیته بین المللی المپیک در پایان صحبت هایش گفت: مه ما به تو افتخار می کنیم پاتریک، در آرامش و بهشت باش.

۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.