سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛اتمام دستبندهای ورود به ورزشگاه ها در بوینس آیرس

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛اتمام دستبندهای ورود به ورزشگاه ها در بوینس آیرس
دستبند هایی که به تماشاگران اجازه ورود به سالن های ورزشی و ورزشگاه های بوینس آیرس را می داد به اتمام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالی که سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس 2018، چهار روز دیگر به پایان می رسد تیم میزبانی این رقابتها اعلام کرده است که حداکثر 600 هزار دستبند بین تماشاگران این دوره از مسابقات توزیع کرده است.
 کمیته برگزار کننده این رقابتها در بیانیه ای تایید کرد که دستبندها به اتمام رسیده است و آنها دستبندی برای ارائه به متقاضیان ندارند. این دستبند ها را شرکت سامسونگ ساخته است که به تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه ها و سالن های ورزشی را که رقابتها در آنها جریان دارد می دهد.
 تیم میزبانی این دوره از بازیها بلیتی برای فروش مسابقات امسال ارائه نکرده و در عوض تماشاگران و علاقمندان به ورزش را تشویق کرد که به طور رایگان به سالن های ورزشی و ورزشگاه ها رفته و مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.
سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان امسال با حضور ورزشکاران 206 کشور جهان در 32 رشته ورزشی با حضور 3998 ورزشکار زن و مرد برگزار می شود. این اولین رویداد بزرگ ورزشی جهان است که آرژانتین میزبانی آن را به عهده دارد. در این دوره از مسابقات برابری جنسیتی به طور کامل رعایت شده است و تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر است. بازیهای المپیک تابستانی بوینس آیرس 2018 از ششم تا هجدهم اکتبر در پایتخت آرژانتین برگزار می شود.

۲۳ مهر ۱۳۹۷ ۲۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.