سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛سرپرست کاروان ورزشی ایران:حضور دکتر صالحی امیری در بوینس آیرس اعتبار و جایگاه ورزش ایران را افزایش داد

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_بوینس آیرس؛سرپرست کاروان ورزشی ایران:حضور دکتر صالحی امیری در بوینس آیرس اعتبار و جایگاه ورزش ایران را افزایش داد
دکتر رحیمی حضور دکتر صالحی امیری در بوینس آیرس را اتفاقی ویژه در راستای توسعه ارتباطات ورزشی ایران و افزایش روحیه ملی پوشان کشورمان دانست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان بعد از بازگشت رئیس کمیته ملی المپیک به کشور گفت: هر چند سفر دکتر صالحی امیری کوتاه بود اما نتایج و آثار بسیار مثبت و‌ ارزشمندی بهمراه داشت .او در این سفر بواسطه دیدارها و‌ ملاقاتهای مهمی که انجام داد اعتبار و‌ جایگاه ورزش ایران را ارتقا بخشید.
وی‌ در ادامه به تقویت رابطه ایران با کمیته بین المللی المپیک بواسطه ارتباط خوبی که صالحی امیری با باخ ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رئیس فعلی کمیته ملی المپیک فردی بزرگ و‌متشخص و آشنا به اصول و تکنیک های دیپلماتیک است که همین موضوع برگ برنده ورزش ایران در ملاقاتهای مهم بین المللی صورت گرفته بود.
رحیمی یادآور شد: صالحی امیری برای این سفر طوری برنامه ریزی کرده بود که یا در سالن، یا دهکده در کنار ورزشکاران باشد یا اینکه برای پیگیری امور ورزش ایران دیدار و‌ ملاقاتهایی مهم و‌اثربخش با مسئولین IOC و فدراسیونهای بین المللی برگزار کند.
وی‌در پایان گفت: روحیه ورزشکاران کاروان ایران وقتی می دیدند وی در همه مراحل کنارشان حضور دارند بسیار افزایش می یافت و کادر فنی و سرپرستی کاروان نیز به این نوع حضور دلگرم بودند. امیدوارم کاروان ورزشی ایران بتواند با کسب نتایج خوب و ارزشمند پاسخ زحمات تمام عزیزان بخصوص دکتر صالحی امیری را بدهد.

۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.