در مراسم روز هوای پاک؛تاکید رئیس جمهور بر توسعه ورزش همگانی/ احمدی‌نژاد‌ پیاده‌روی کرد

در مراسم روز هوای پاک؛تاکید رئیس جمهور بر توسعه ورزش همگانی/ احمدی‌نژاد‌ پیاده‌روی کرد
رئیس جمهوری کشورمان صبح سه شنبه با حضور در مراسم روز هوای پاک، در کنار ورزشکاران ورزش صبحگاهی فدراسیون ورزشهای همگانی به پیاده روی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم روز هوای پاک صبح امروز در پارک پریسان تهران با حضور دکترمحمود احمدی نژاد، وزیران دولت ، رئیس و معاونان سازمان تربیت بدنی و گروه‌های ورزش صبحگاهی فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد.
دکتر محمود احمدی نژاد که علاقمندی خود به ورزش را بارها ثابت کرده است در این مراسم ابتدا سوار بر دوچرخه مسافتی را رکاب زد و سپس با مشاهده گروه های ورزش صبحگاهی و پیاده روی که زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی فعالیت می کنند، به جمع ورزشکاران ملحق شد و به پیاده روی پرداخت.
رئیس جمهور کشورمان در این مراسم از مردم و مسئولان خواست ضمن گسترش و توسعه ورزش همگانی، گرایش به ورزش کردن را نیز در بین اقشار مختلف گسترش دهند تا در آینده شاهد جامعه ای سالم و ورزشکار باشیم.
در این مراسم قاسمی نژاد، مهاجر و آدابی از مربیان ورزش صبحگاهی و مدرسان فدراسیون ورزشهای همگانی وطیفه تمرینات صبحگاهی را در گروهی که دکتر احمدی نژاد حضور داشت برعهده داشتند.
۲۹ دی ۱۳۸۸ ۱۵:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.