سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-2018 بوینس آیرس؛ملاقات روسای کمیته ملی المپیک ایران و سنگاپور

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-2018 بوینس آیرس؛ملاقات روسای کمیته ملی المپیک ایران و سنگاپور
در ادامه دیدارها و ملاقات های مهم بین المللی ورزشی در بوینس آیرس؛ دکتر صالحی امیری با رئیس کمیته ملی المپیک سنگاپور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار دکتر صالحی امیری با اشاره به رویکرد جدید کمیته ملی المپیک کشورمان در توسعه روابط دو جانبه با کشورهای دنیا در راستای ایجاد صلح و دوستی و رشد و گسترش ورزش بمنظور ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع، آمادگی خود برای امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه را اعلام کرد.
چوآن جین تان رئیس کمیته ملی المپیک سنگاپور نیز ضمن تشکر از دکتر صالحی امیری بواسطه برپایی این نشست از امضای تفاهم نامه همکاری دو‌جانبه ورزشی با محوریت تبادل تجارب مربیان ورزشی دو کشور و همچنین برپایی کلاسهای آموزشی و اردوهای ورزشی در ایران و‌ سنگاپور حمایت کرد.
چوآن جین تان که رئیس کمیته منابع مالی و انسانی کمیته بین المللی المپیک نیز می باشد با اشاره به جایگاه و بزرگی ورزش ایران در آسیا از طرح های توسعه ای روابط ورزشی ایران و همچنین برنامه ریزی این کشور در اخذ جایگاه IOC MEMBER در کمیته بین المللی المپیک ابراز رضایت و حمایت کرد.
در ادامه این نشست دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک کشورمان نیز که در این جلسه حضور داشت ضمن معرفی برنامه های علمی و ورزشی و همچنین امکانات و‌ تجهیزات این مرکز( آکادمی ملی المپیک) آمادگی خود برای میزبانی اردوهای آموزشی و ورزشی از تیمهای اعزامی سنگاپور را اعلام داشت.
در پایان مقرر شد مفاد اولیه تفاهم نامه دو‌جانیه در حاشیه اجلاس آنوک که بزودی در ژاپن برگزار خواهد شد مورد بررسی و در نهایت امضای طرفین قرار گیرد.

۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.