سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_2018بوینس آیرس؛جودو کار محجبه کشورمان در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی زنان ورزشکار،از حضور در تاتامی مسابقات جودو بازماند

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_2018بوینس آیرس؛جودو کار محجبه کشورمان در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی زنان ورزشکار،از حضور در تاتامی مسابقات جودو بازماند
مارال مردانی جودو کار محجبه کشورمان در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی زنان ورزشکار،از حضور در تاتامی مسابقات جودو بازماند.

به گزارش رابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مارال مردانی جودوکار وزن ۷۸-کشورمان بدلیل پوشش اسلامی و در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی زنان ورزشکار، از حضور در تاتامی مسابقات جودو بازماند.
رفتار غیر اخلاقی دبیرکل و مسئولین فدراسیون جهانی جودو موجب شد تا مارال مردانی ملی‌پوش وزن ۷۸- کشورمان در المپیک جوانان آرژانتین از حضور در مسابقه بازبماند.
مارال مردانی جودوکار محجبه ایران که مسابقات پیش از المپیک را با حجاب پشت سر گذاشته بود، در یک قدمی تاتامی از رسیدن به مبارزه بازماند و‌مسئولان فدراسیون جهانی در اقدامی ناجوانمردانه بدون اطلاع قبلی به ورزشکار، اجازه مبارزه با حجاب را به او‌ ندادند. دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر قراخانلو که در سالن مسابقات حاضر بودند تلاش‌هایی را برای رفع این مسئله انجام دادند و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.