سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-2018بوینس آیرس؛دیدار دکتر صالحی امیری با رئیس فدراسیون بین المللی هندبال

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-2018بوینس آیرس؛دیدار دکتر صالحی امیری با رئیس فدراسیون بین المللی هندبال
دکتر صالحی امیری در ادامه دیدارهای خود با مسئولین بین المللی ورزش، عصر روز گذشته با حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر صالحی امیری در ابتدای این دیدار با اشاره به فعالیتهای خوب و مثبت علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان خواستار حمایت بیش از پیش فدراسیون جهانی شد و گفت: رحیمی از روسای فدراسیونهای موفق و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است که عاشقانه این رشته را دوست دارد و با علاقه فراوان برای موفقیت آن تلاش می کند. امیدوارم این انگیزه با حمایت خوب شما به رشد و توسعه مناسب هندبال در جای جای ایران منجر شود.
حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال نیز به ظرفیت بالای این رشته در ایران و لژیونرهای مطرح کشورمان اشاره کرد و گفت: هندبال ایران جزو مطرح ترین کشورهاست و استعدادهای فراوانی دارد. حمایت از فدراسیون ایران حمایت از هندبال آسیا و جهان است چرا که خروجی آن قهرمانان بزرگی هستند که به لیگ و مسابقات داخلی و خارجی اعتبار می بخشند.
وی ادامه داد: از فعالیتهای رحیمی بسیار رضایت دارم؛ او ارتباط نزدیکی با ما و فدراسیون آسیایی دارد. شک نداشته باشید که حمایتهای لازم از هندبال ایران صورت گرفته و باز هم در کنار شما خواهیم بود.
دکتر صالحی امیری در پایان دیدار ضمن تشکر بابت حسن توجه وی به هندبال ایران از ایشان قول گرفت تا در زمینه معرفی مربیان مطرح، برپایی کلاسهای آموزشی و ارسال امکانات ورزشی به ایران همکاری مجدانه ای داشته باشد.

۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.