برگزاری نشست هماهنگی کادر سرپرستی کاروان با حضور دکتر صالحی امیری

برگزاری نشست هماهنگی کادر سرپرستی کاروان با حضور دکتر صالحی امیری
شست هماهنگی کادر سرپرستی کاروان با سرپرستان رشته های مختلف کاروان اعزامی ایران به بازیهای المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس با حضور دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست که دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، هادی ساعی و اسلامیان معاونین کاروان نیز در آن حضور داشتند دکتر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان ضمن خیر مقدم به دکتر صالحی امیری و قراخانلو  گزارش کاملی از برنامه ها و فعالیتهای صورت گرفته برای اعضای کاروان ارائه داد.
در ادامه هر کدام از سرپرست سرمربی های رشته های مختلف شرایط شاگردان خود را تشریح کردند و رئیس کمیته ملی المپیک را در جریان وضعیت آمادگی و برنامه های رشته خود قرار دادند.
در پایان نشست دکتر صالحی امیری به اعضای کادر سرپرستی و سرپرستان رشته های مختلف خسته نباشید گفت و‌اظهار داشت: فقط برای دیدار و عرض خسته نباشید در این نشست حضور پیدا کردم و درخواست دارم که به شاگردانتان فشار و استرس وارد نکنید چرا که سلامت جسمی و روح و‌روانی‌آنها برایمان بسیار مهمتر و ارزشمندتر از مدال است.
وی ادامه داد: مطمئنا خود ورزشکار هم به دنبال کسب بهترین نتیجه است و تلاش کرده و اینجا هم کم نخواهد گذاشت. مهم هم همین است، پس اگر احیانا مدال و نتیجه مورد نظر را نگرفت به هیچ عنوان به آنها خرده نگیرید.
این میدان بهترین عرصه برای کسب تجاربی ارزشمند و بزرگ است؛ پس سعی کنید ضمن مدیریت رفتار و آمادگی و توانایی آنها، از این رویداد بزرگ درس و‌تجربه بگیرند.

۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.